FÓRUM

Pontos idő: 2024. október 15., kedd 3:10

Minden időpont UTC+02:00 időzóna szerinti

Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: kérdés a mixeléssel kapcsolatban
HozzászólásElküldve: 2010. január 29., péntek 15:22 

Teljes név:
DJ név:
Szia!
Zenékkel kapcsolatba lenne egy kérdésem..legintkább a house zenékkel.
mi az amit tudni kell róluk? Lehet hogy furát kérdezek de még nagyon kezdő vagyok. :cry:
gondolok ilyenekre hogy zene kiállás? Ez pontosan mi és holtalálható a zenébe? Ahogy olvastam a fórumokat láttam hogy fontos a mixeléskor.
Meg mikor itthon mixelek akkor kicsit bizonytalan vagyok mert legtöbbszőr a jókatremélve indítom el azt a zenét amit ráakarok keverni arra a zenére ami épp megy. Erre van e valami megoldás? Vagy a zenéimet ugykéne ismernem mint a tenyerem? Meghallgattam a vizsga mixeket és hasonló zenéim vannak mint a kővári Attila house minimixébe.
Utolsó kérdésem az lenne hogy mennyi ideig érdemes fenthagyni 1 zenét? Mert a legtöbb zeném 8 perc körül van.

Vissza a tetejére

Hozzászólás témája: Re: kérdés a mixeléssel kapcsolatban
HozzászólásElküldve: 2010. február 1., hétfő 20:59 
Adminisztrátor

Teljes név: Smitzer Lajos
DJ név: Dj Smitzer
Telefonszám: 06703100462
Kedvelt zenei stílusok: .
» soulful house
» latin house
» disco house
» funk house
» ambient house
» vocal house
» tribal house
» acid jazz
» jazz funk
» funk
» soul
» swing
» electro swing
A kérdéseidre megpróbálok válaszolni, de ezekre a kérdésekre nem olyan egyszerű így válaszolni.

Mi a kiállás?
Amikor a zenét játszó hangszerek kiszállnak, és egy hangszernek átadják a szólózás lehetőségét. Ez műfajonként másként hangzik. A szóló hangszer mellett maradhat akár dob, vagy egy másik kísérő hangszer(ek) is, de van amikor csak egyetlen hangszer marad. Ez az egyetlen hangszer akár lehet a dobos is. A lényeg az, hogy egy hangszer, szólózásra kap lehetőséget.